Saturday 6 July 2013

DAEMON Tools Lite 4.47.1



Dengan Alat DAEMON anda boleh membuat sandaran CD fizikal anda / DVD / HD DVD / Blu-ray ke dalam "cakera maya" atau dipanggil "cakera imej" fail, yang dijalankan secara langsung pada cakera keras anda. Anda juga boleh bekerja dengan imej-imej yang dicipta oleh program pembakaran lain! DAEMON Tools menyokong pelbagai jenis imej. Penggunaan CD / DVD penukar imej untuk mempunyai satu imej format katalog Imej anda!

1. Contoh maya CD / DVD-ROM / HD DVD dan Blu-ray cakera

DAEMON Tools Lite [Commercial] membolehkan anda untuk mencontohi sehingga 4 CD / DVD drive maya pada PC anda. Pemacu maya akan muncul dalam OS anda sama seperti yang sebenar. Pilih pemacu maya kemudian memilih imej cakera yang anda mahu untuk melancarkan. Cari pemacu maya yang dicipta dengan imej cakera dipasang di My Computer. Mula bekerja! Kelihatan seperti bekerja dengan memandu sebenar dan cakera sebenar, bukan? Ya, tetapi ia adalah jauh lebih cepat!

2. Membuat imej cakera

Dengan DAEMON Tools Lite [Commercial] anda boleh membuat ISO dan MDS fail imej dari cakera asal dimasukkan ke dalam fizikal CD / DVD / HD DVD / Blu-ray drive. Atau menggunakan imej yang anda telah mencipta lebih awal dengan program lain. DAEMON Tools produk bekerja dengan pelbagai jenis imej.

Download Here  :
Installer  -  DAEMON Tools

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 VVIP SOFTWARE™ FOXCREW®