Saturday 6 July 2013

VirtualBox 4.2.16.86992


VirtualBox adalah virtualizer kegunaan umum penuh untuk perkakasan x86. Disasarkan kepada pelayan, komputer dan tertanam digunakan, ia kini merupakan satu-satunya penyelesaian virtualisasi profesional yang berkualiti yang juga Perisian Open Source.

Antara ciri-ciri VirtualBox adalah:

-Sesuai. VirtualBox mempunyai reka bentuk yang amat modular dengan jelas antara muka pengaturcaraan dalaman dan reka bentuk pelanggan / pelayan. Ini menjadikan ia mudah untuk mengawal ia daripada beberapa muka sekaligus: sebagai contoh, anda boleh memulakan mesin maya dalam mesin maya biasa GUI dan kemudian mengawal mesin daripada baris arahan, atau mungkin jauh. VirtualBox juga dilengkapi dengan Kit Pembangunan Perisian penuh: walaupun ia adalah Perisian Open Source, anda tidak perlu untuk menggodam sumber untuk menulis antara muka baru untuk VirtualBox.

-Penerangan mesin maya dalam XML. Tetapan konfigurasi mesin maya disimpan sepenuhnya dalam XML dan bebas daripada mesin tempatan. Definisi mesin maya itu dengan mudah boleh dipindahkan ke komputer lain.

Download Here :
Installer  -  VirtulaBox

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 VVIP SOFTWARE™ FOXCREW®