Saturday 6 July 2013

Firefox 22.0


Web adalah tentang inovasi dan Firefox menetapkan kadar dengan berpuluh-puluh ciri-ciri baru untuk menyampaikan pengalaman melayari web lebih cepat, lebih selamat dan disesuaikan untuk semua.

Pengalaman Pengguna. Penambahbaikan untuk Firefox menyediakan pengalaman melayari terbaik di Web. Baru Firefox pintar lokasi bar, mesra dikenali sebagai "Awesome Bar," belajar sebagai orang menggunakannya, menyesuaikan diri dengan pilihan utama pengguna dan menawarkan perlawanan pemasangan yang lebih baik dari masa ke masa.

Prestasi. Firefox dibina di atas platform Gecko baru yang kuat, menghasilkan produk peribadi yang lebih selamat, lebih mudah untuk digunakan dan banyak lagi.

Keselamatan. Firefox menimbulkan bar untuk keselamatan. Malware baru dan perlindungan phishing membantu melindungi daripada virus, worm, trojan dan spyware untuk memastikan rakyat selamat di Web.

Penyesuaian. Semua orang menggunakan Web berbeza, dan Firefox membolehkan pengguna menyesuaikan pelayar mereka dengan lebih daripada 5,000 add-Firefox.


Download here  :
Installer  -  Firefox 22.0

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 VVIP SOFTWARE™ FOXCREW®